Der er en stigende interesse for at anvende rigtige gardiner i den moderne indretning.
Den stilsikre kunde henter inspiration i spændende interiørmagasiner fra ind- og udland, hvor rigtige gardiner er et vigtigt element i den perfekte indretning. Men det kræver dygtighed og god smag at rådgive den type kunde - og det er heldigvis ikke alle, der har disse kompetencer. Derfor må man fortælle og vise kunderne, at man kan det. Det gør man i sin butik og på sin hjemmeside.
I butikken skal man have rigtige gardinlængder hængende i stedet for små hængere. Vis produktet og jeres evner til at konfektionere og hænge op på spændende nye trendy måder. Vis gardinerne lige så flot og elegant som alle solafskærmningsprodukterne. Vis, at man kan styre gardinerne med Somfy Tahoma. Så sender man signalet, at man selv tror på det.
Vi bor i Skandinavien og vores boligtrend er lys og let og ofte minimalistisk, og vi har udvalgt en række billeder, der matcher dette, som du kan bruge til din website.
Samtidig anbefaler vi, at bruge nogle aktuelle og lidt mere "sexede" betegnelser for gardiner. Det er eksempelvis ikke så appellerende til yngre mennesker at søge på "klassiske" eller "traditionelle" gardiner - det er til mormor! Brug begreber som "Lounge gardiner" med "Lounge syning".
Møbelbranchen sælger ikke "hjørnesofaer" - de sælger "Lounge- sofaer, stole, borde" osv. Læn dig op ad disse trends og formidl, at gardiner er noget trendy og spændende.
Brug de nye spændende "Diffusionsgardiner", der hænger skødesløst og bryder solens skarpe lys - men stadig giver frit udsyn til omgivelserne.
Vores billedbase er stor, og ønsker I yderligere materiale til jeres website, er I velkommen til at kontakte os.
Vi sender her en lille smagsprøve på billedmateriale, som kan skabe inspiration på hjemmesiden.
